Γραμμή του Πολίτη

Ξεκίνησε μια νέα καινοτόμος υπηρεσία στο Δήμο Αριστοτέλη, η Γραμμή εξυπηρέτησης του Πολίτη. Η νέα αυτή υπηρεσία λειτουργεί μέσω του πενταψήφιου αριθμού κλήσης 15410. Με βάση τις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες θα γίνεται η καταγραφή και διεκπεραίωση των αιτημάτων με τρόπο απλό και γρήγορο.

Σκοπός μας είναι η άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω της ικανοποίησης απλών καθημερινών αιτημάτων και η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών από την πλευρά του Δήμου μας, με την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας.

Η Γραμμή του Πολίτη δέχεται αιτήματα για θέματα:

  • Ηλεκτροφωτισμού, όπως αντικατάσταση λαμπτήρων- αποκατάσταση βλαβών.
  • Καθαριότητας όπως συλλογή αστικών απορριμμάτων.
  • Ύδρευσης –Άρδευσης-Αποχέτευσης.
  • Άρσης και μεταφοράς εγκαταλελειμμένων οχημάτων, βαρκών και τροχόσπιτων.
  • Ενημέρωσης προγραμμάτων ανακύκλωσης.
  • Ενημέρωσης Πολιτιστικών Εκδηλώσεων.
  • Περισυλλογή σκοτωμένων ζώων.
  • Αποκατάσταση βλαβών εσωτερικής οδοποιίας.


Η αντικατάσταση λαμπτήρων- αποκατάσταση βλαβών θα γίνεται για όλες τις Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες του Δήμου Αριστοτέλη κατόπιν μηνιαίου προγράμματος το οποίο θα αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γραμμής του Πολίτη.

Οι δημότες μπορούν να υποβάλουν το αίτημά τους :

  • Συμπληρώνοντας ειδική φόρμα στην ιστοσελίδα του Δήμου
  • Καλώντας τηλεφωνικά στον πενταψήφιο αριθμό 15410
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση 15410@dimosaristoteli.gr


O δημότης επιλέγει τον τρόπο που επιθυμεί να λάβει απάντηση στο αίτημά του, όπως:

  • Τηλεφωνικά
  • Λαμβάνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου